FEL
Rotundus

Kulcs az ügyféllojalitáshoz


MINDEN ÜGYFÉL EGYÉNISÉG

Ügyfél elégedettség

Legyen szó bármilyen szolgáltatásról, termék értékesítéséről a növekedés egyik alap feltétele az ügyfél elégedettség fontossága a vállalat egésze számára, ami - hiába is szépítenénk – Magyarországon még igen csak gyermekcipőben jár.
Ennek leggyakoribb megnyilvánulása az ügyfelek panaszaira, problémáira történő reagálás.

„A vevőnek mindig igaza van” – hallhatjuk gyakran, és bár alapvetően hiszünk ebben a mondatban, de a kép ennél árnyaltabb. Természetesen nem mindig van igaza a szó valós értelmében, de ő éppen abban a helyzetben van, amikor erről meg van győződve, és vállalatként az a feladatunk, hogy ebből a megközelítésből induljunk ki, és igyekezzünk olyan megoldást találni, amelynek a végén még ha nem is pontosan az lett az eredmény, amit az ügyfél várt, de mégis maximálisan elégedett. Mert ez a legfontosabb. Ha az ügyfél elégedett, vissza fog jönni, és ajánlani fog minket.

Az ügyfél elégedettség bár leginkább a problémás eseteknél mehet el rossz irányba, azonban a vállalat egésze meghatározza. A hosszútávon sikeres vállalkozásoknál elengedhetetlen, az ügyfélközpontúság, ami nem merülhet ki az esetleges call center script-ekben, szabályzatokban. A siker titka az, hogy ha a munkavállalók is ebben hisznek, és persze motiváltak is az ügyfél elégedettségének elérésében.

Társaságunk átnézi a teljes vállalkozását, az összes ügyféllel kapcsolódó pontot. Mélyebben feltárjuk azokat a pontokat, ahol az ügyfél gyakrabban találkozik a vállalattal interaktív módon. Ilyen pont lehet a call center – vagy azon munkatársak, akik gyakran beszélnek az ügyfelekkel -, ügyfélpanaszok kezelése, értékesítést követő utánkövetés. A 360 fokos felmérést követően egy teljes, átfogó elemzést készítünk. Az elemzést pedig részletes stratégia elkészítése követi kifejezetten az ügyfél elégedettség növelésére koncentrálva, kiemelve az esetleges kritikus pontokat, valamint azon munkatársak ösztönzési rendszerét, akik napi direkt kapcsolatban vannak az ügyfelekkel.

Elégedettség, bizalom, meggyőződés, pozitivitás, hűség, elköteleződés, érzések és tapasztalat ➡︎ ügyfél elégedettség.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését szolgáltatásainkkal, kérjük keressen bennünket bizalommal az elérhetőségeink bármelyikén.