FEL
Rotundus

Kulcs az ügyféllojalitáshoz


MINDEN ÜGYFÉL EGYÉNISÉG

Szervezetfejlesztés

Sok helyen hallhatjuk az ügyfél elégedettség kéz a kézben jár a munkavállalói elégedettséggel. A cég arculatát és hitvallását a dolgozók indirekt módon közvetítik a vásárlók felé. Így nem mindegy, hogy milyen emberekkel találkoznak akiket azonnal kapcsolnak a céghez. A pozitív ügyfélélmény kialakításában egyik legnagyobb szerepe a cégnél dolgozó munkatársaknak van. Az ő attitűdjük, személyiségük és kommunikációjuk nagyban hozzájárul az ügyfél elégedettségéhez.

A fent említett komponensek mind tanulhatóak és fejleszthetőek. Munkánk során a munkavállalóra mint egyénre fókuszálunk. A mélyinterjúk során feltárjuk külső és belső motivációit, a cégen belüli pillanatnyi állapotát és felmérjük erősségeit és fejlesztendő területeit.

Csoportdinamikai szempontból elemezzük a cégen belüli osztályok közti és az osztályokon belüli kommunikációt, valamint a csoportszerepeket. A munkavállalói lojalitás kialakításnak egyik kulcsa, hogy a munkavállaló hasznosnak érezze a munkáját és folyamatosan fejlődhessen. Segítünk a munkavállalók számára megtalálni azt a pozíciót, ahol produktívak, és elégedettek tudnak lenni munkájukkal. A cégek napjainkban egyre nagyobb figyelmet fordítanak a munkavállalók pszichés jóllétére ezzel is érzékeltetve a megbecsülést irántuk. A munkaerő megtartása mellett annak „karbantartása” is fontossá vált. Munkákkal segítjük a dolgozók készségeinek és képességeinek fejlesztését.

Főbb témáink:

  • Külső és belső motivációk
  • Csoportszerepek
  • Empátiafejlesztés
  • Kommunikációs technikák
  • Stresszkezelés

Amennyiben felkeltettük érdeklődését szolgáltatásainkkal, kérjük keressen bennünket bizalommal az elérhetőségeink bármelyikén.