Szervezetfejlesztés
Sok helyen hallhatjuk az ügyfél elégedettség kéz a kézben jár a munkavállalói elégedettséggel. A cég arculatát és hitvallását a dolgozók indirekt módon közvetítik a vásárlók felé. Így nem mindegy, hogy milyen emberekkel találkoznak akiket azonnal kapcsolnak a céghez. A pozitív ügyfélélmény kialakításában egyik legnagyobb szerepe a cégnél dolgozó munkatársaknak van. Az ő attitűdjük, személyiségük és kommunikációjuk nagyban hozzájárul az ügyfél elégedettségéhez.
A fent említett komponensek mind tanulhatóak és fejleszthetőek. Munkánk során a munkavállalóra mint egyénre fókuszálunk. A mélyinterjúk során feltárjuk külső és belső motivációit, a cégen belüli pillanatnyi állapotát és felmérjük erősségeit és fejlesztendő területeit.
Csoportdinamikai szempontból elemezzük a cégen belüli osztályok közti és az osztályokon belüli kommunikációt, valamint a csoportszerepeket.
A munkavállalói lojalitás kialakításnak egyik kulcsa, hogy a munkavállaló hasznosnak érezze a munkáját és folyamatosan fejlődhessen. Segítünk a munkavállalók számára megtalálni azt a pozíciót, ahol produktívak, és elégedettek tudnak lenni munkájukkal.
A cégek napjainkban egyre nagyobb figyelmet fordítanak a munkavállalók pszichés jóllétére ezzel is érzékeltetve a megbecsülést irántuk. A munkaerő megtartása mellett annak „karbantartása” is fontossá vált. Munkákkal segítjük a dolgozók készségeinek és képességeinek fejlesztését.
Főbb témáink:
- Külső és belső motivációk
- Csoportszerepek
- Empátiafejlesztés
- Kommunikációs technikák
- Stresszkezelés
Amennyiben felkeltettük érdeklődését szolgáltatásainkkal, kérjük keressen bennünket bizalommal az elérhetőségeink bármelyikén.