FEL
Rotundus

Kulcs az ügyféllojalitáshoz


MINDEN ÜGYFÉL EGYÉNISÉG

#BePersonCentered | #HaveAnImpactOn

Szolgáltatásunkkal a hazai piacon egyediséget képviselünk. Az ügyfelek megtartásának kialakítása éppúgy tevékenységünk része, mint a munkavállalók elköteleződésének segítése. Erre a két területre egyszerre koncentrálunk, mert abban hiszünk, hogy a kettő együttesen vezet hosszútávú eredményre.

Hogyan érhető el az ügyfelek lojalitása? Innovatív technikákkal végigkísérjük, és segítjük partnereinket a közösen kialakított stratégia mentén, hogy könnyen elérjék az ügyfél-, és munkavállalói lojalitást. A kulcs az emberközpontúság, a változásokhoz való alkalmazkodás.

Varsányi Krisztina

Ügyvezető
Ügyfélélmény, lojalitás
Contact

Darwish Diána

Munkavállalók, HR témák
Contact

ÜGYFÉLKÖZPONTÚ VÁLLALAT KIALAKÍTÁSA

Pozitív ügyfélélmény | Hiteles, elkötelezett kollégák | Hatékonyabb munkavégzés

Teljeskörű stratégiát készítünk, és aktívan részt veszünk a bevezetésében. „Rotundus” jelentése változás. Mi hiszünk a folyamatos megújulásban, fejlődésben.

WORKSHOP & TRÉNING

Folyamatosan szervezünk oktatásokat, közös gondolkodásokat a vállalatok mindennapjait érintő kérdésekben, hogy lehetőségeket kutassunk együtt a gördülékenyebb mindennapokhoz. Mindenkit várunk, aki érez magában kíváncsiságot az olyan témák iránt, mint az empátia fejlesztés, asszertív kommunikáció, stersszkezelés, vagy akár a „burn out” jelenség.

MUNKÁINK