FEL
Rotundus

Kulcs az ügyféllojalitáshoz


MINDEN ÜGYFÉL EGYÉNISÉG

blog

Miért olyanok az ügyfelek amilyenek?

Varsányi Krisztina

Vannak olyan szektorok ahol szerencsére már fókuszba került a folyamatos változásokhoz való alkalmazkodás, azonban jelentős azon vállalatok száma ahol érzik ugyan, hogy nagyon megváltozott minden, de még nem sikerült együtt haladni ezekkel a folyamatokkal. Sajnos vagy inkább szerencsére az ügyfeleknek viszont sikerült. A vállalati oldalról a legtöbbször azt érzik, hogy minden ügyfél teljesen mást akar, semmi sem jó, míg a másik oldal leggyakrabban tapasztalt érzése az, hogy „nem értik meg, hogy én mit szeretnék”.


Az 1970-es évek vége előtti generációk az állandóságra törekednek. Az ilyen ügyfelek kiszámítható életben nőttek fel, és kiszámítható igényeik voltak. Azonban megjelent az Y generáció, akik már tudatosak az élet minden területén. Rájuk oda kell figyelni, meg kell érteni őket ahhoz, hogy megfelelően tudjuk az igényeiket kiszolgálni. Miért is fontos az Y generáció? 2025-re a munkavállalók 75%-a Y generációs lesz! Tehát az ügyfelek is elsősorban ők lesznek hamarosan – akiknek lételemük az online kommunikáció, akiknek fontosak a miértek, akik mindent kimondanak, megosztanak, és akik minden területen emberközpontúak. Nem terméket, szolgáltatást keresnek, hanem megoldásokat. Hinni akarnak egy márkában, a részei szeretnének lenni, és ha bármi nem hiteles, akkor azonnal váltanak.


Nem túl jó helyzet, igaz? Hogyan lehet ebből a helyzetből mindenki számára előnyös megoldást kialakítani? Mi pontosan erre vállalkoztunk! Abban hiszünk, hogy társai tudunk lenni a vállalkozásoknak abban, hogy pontosan megértsék, hogy mi vezetett oda, hogy a régen tökéletesen megértett ügyfelek/vásárlók/vendégek igényeit manapság szinte lehetetlen kielégíteni olyan szinten, ahogyan erre igény lenne. Támogatást nyújtunk abban, hogy milyen apró módosítások szükségesek ahhoz, hogy az eredmény:

  • - Profit növekedés
  • - Elégedett ügyfelek
  • - Elkötelezett munkavállalók
  • - Ügyfél-lojalitás legyen.

Minderről gondolataink egy picit bővebben az alábbi weboldalon olvashatóak: http://www.slideshare.net/KrisztinaVarsnyi/minden-ugyfel-egyeniseg


A szerző

Varsányi Krisztina

Ügyvezető
Ügyfélélmény, lojalitás
Contact