FEL
Rotundus

Kulcs az ügyféllojalitáshoz


MINDEN ÜGYFÉL EGYÉNISÉG

blog

Emberközpontú működés – csak új divat?

Varsányi Krisztina

Még előző év novemberében találkoztam egy nagy cégcsoport vezetőjével, aki arról beszélt, hogy mennyire problémás mostanában a munkavállalók megtartása, a felkutatásuk és bevonzásuk a cégekbe.

Tovább a bejegyzésre...
Csoportműködés, csoportszerepek, kommunikáció

Darwish Diána

Egy csoport akkor tud hatékonyan együtt dolgozni, ha tagjai úgy tudnak egymáshoz kapcsolódni, mint a kirakós darabjai. Amiben az egyik csoporttag gyengébb, abban a másik erősebb és így egészítik ki egymást. De mi kell ahhoz, hogy ez így tudjon működni?

Tovább a bejegyzésre...
Egy új ügyfélcsoport, az Y generáció

Varsányi Krisztina

A vállalatok vezetői még leggyakrabban az X generációt képviselik (1980 előtt születtek) és bizony sokszor nem sikerül megtalálni a win-win helyzeteket az Y generációs munkavállalókkal és ügyfelekkel. Olyannak tűnhetnek a helyzetek, a kommunikáció mintha teljesen máshol élnének.

Tovább a bejegyzésre...
Magánóvodák ügyfél és munkavállalói szemmel

Varsányi Krisztina Darwish Diána

A magánóvoda és az ügyfél szavak a legritkább esetben szoktak egy mondatban szerepelni. Az óvodákba gyerekek járnak azért, mert egyrészről kötelező az óvoda négy év felett, illetve mert a szülők szeretnék ilyen – olyan szempontok alapján egy a család számára legmegfelelőbb helyre vinni a gyermeket és az igények teljesülését magán intézménytől várják.

Tovább a bejegyzésre...
Y-generációs munkavállalók mozgatórugói

Darwish Diána

Amit legtöbbször hallani az Y-generációval kapcsolatban, hogy „türelmetlenek”, „mindent gyorsan, de leginkább rögtön akarnak”. Az Y-generációban valóban sok a sürgetettség, nem szereti számára értelmetlen dolgokkal tölteni az időt, legyen ez egy egyetemi óra, vagy a munkahelyi facebookozás. Ez a fajta energia, azonban nem csak negatív lehet, hanem teret adhat a kreatív ötleteknek, indukálhat változásokat.

Tovább a bejegyzésre...
Közösségi média – ügyfélkezelési megoldások

Varsányi Krisztina

Manapság az ügyfelek egyre nagyobb része választja a problémái megosztását a közösségi médiában, ami a vállalatok számára egy igen kellemetlen csatorna is lehet ugyanis a visszajelzést azonnal látja mindenki és ha a visszajelzés megfogalmazása egyedi úgy a megosztások is nagyon hamar követik a bejegyzést.

Tovább a bejegyzésre...
Miért olyanok az ügyfelek amilyenek?

Varsányi Krisztina

Vannak olyan szektorok ahol szerencsére már fókuszba került a folyamatos változásokhoz való alkalmazkodás, azonban jelentős azon vállalatok száma ahol érzik ugyan, hogy nagyon megváltozott minden, de még nem sikerült együtt haladni ezekkel a folyamatokkal.

Tovább a bejegyzésre...
Munkahelyi motiváció kívülről-belülről

Darwish Diána

Nagyon felkapott manapság a motiváció kérdése. Sok cikket és tippet olvashatunk a „hogyan motiváljam a dolgozóimat, miként tegyem hatékonyabb munkaerővé az egyes generációba tartozó munkavállalóimat” témakörökben.

Tovább a bejegyzésre...
Miért fontos az ügyfélközpontú gondolkodás?

Varsányi Krisztina

Az ügyfelek viselkedésével kapcsolatos felmérések egyre inkább abba az irányba mutatnak, hogy a pozitív ügyfélélmény, és az ügyfelek megtartása az első számú cél.

Tovább a bejegyzésre...

A szerzők

Varsányi Krisztina

Ügyvezető
Ügyfélélmény, lojalitás
Contact

Darwish Diána

Munkavállalók, HR témák
Contact